Domination Zimna Edycja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination Zimna Edycja


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Przed startem - Zimna edycja

Go down 
AutorWiadomość
Valdrenik
Gracz
Valdrenik


Liczba postów : 519
Join date : 30/09/2020
Age : 23

Przed startem - Zimna edycja Empty
PisanieTemat: Przed startem - Zimna edycja   Przed startem - Zimna edycja Icon_minitimeNie Lip 28, 2024 7:58 pm

Gra toczy się w formule równego startu.
  1. Każdy ma na start I generacje lądową. Może do tego wybrać I generację MASZYN lub I generację LOTNICTWA.
  2. Każdy dostaje 3 wybrane dywizje I poziomu. (Wybrane z Dywizji: Piechoty, Obronna, Ofensywna)
  3. Każdy ma na start w budżecie 85 Materiałów, 15 Pożywienia, 20 Opału. Początkowy budżet nie obejmuje żadnych wpływów z gospodarki itp. Jest on sztywno ustalony.
  4. Każdy ma na start te sektory: 2x Mieszkalny, 1x Eksploracyjny, 1x Wydobywczy, 1x Przem. Lekki, 1x Przem. Ciężki, 1x Żywieniowy, 1x Recyklingowy, 1x Fabrykator Hubów grzewczych.
  5. Każdy ma na start te budynki: Warsztat, akademie wywiadowczą i kontrwywiadowczą.
  6. Starty A, B, C mają na start Generator, Start D używa Naturalne ciepło.
  7. Jeśli gracz chce grać bez pisania wstępu i otrzymania unikatowego budynku w stolicy, to nie otrzymuje nic w zamian.

Tło Fabularne

Każdy gracz wybiera jedno tło fabularne które jest wyznacznikiem w jakim stanie zaczynasz grę. Wybór nie jest tylko mechaniczny, ale będzie miał także wpływ na sprawy przede wszystkim fabularne!

A. Niepodległa kolonia
Opis: Burza w końcu się uspokoiła, i dobrze bo zaczynały się kończyć zapasy a to nie jedyny problem bo nie ma kontaktu z Centrum, czy zostaliśmy sami?
Sloty gospodarze: 10/15
Plusy: Znasz swoją pozycje na mapie
Minusy: Inni znają twoją pozycje na mapie
Na start otrzymują dodatkowo:
- Dywizja Szybkiegoreagowania II LUB Eskadra Balonów bitewnych II
- Sektor Pożywienia jest na 2 poziomie zamiast na 1
- Posiadasz Stacje Radiową (musisz ogłosić uruchomienie jej)

B. Odbudowane miasto
Opis: W burzy odnaleźliśmy opuszczony generator który udało się uruchomić oraz utrzymać prowizoryczne schronienie...
Sloty gospodarze: 10/13
Plusy: Zaczynasz z generatorem i bezpiecznym miejscem
Minusy: Niewiesz czemu to miasto było opuszczone może to nic takiego ale nigdy nie wiesz.
Na start otrzymują dodatkowo:
- Dywizja Inżynieryjna II, Dywizja Obronna II
- Wiesz co się znajduje do okoła ciebie na 2 hexy zamiast na 1
- Sektor eksploracyjny jest na 2 poziomie zamiast na 1
- Kosztem 10 M możesz natychmiastowo uruchomić Stacje Radiową.

C. Uziemiony dreadnought
Opis: Kiedy centrala zaczęła się walić zebraliśmy co się dało i uciekaliśmy w burzę. Jednak zgubiliśmy i trafiliśmy na fatalne podłoże gdzie utkneliśmy, mogą zająć nawet lata zanim uda się wygrzebać
Sloty gospodarze: 9/11
Plusy: rozpoczynasz z ograniczonym dostępem do ropy oraz z możliwość przemieszczenia miasta po uwolnieniu dreadnoughta. (dokładne informacje o odbudowie dostaniesz w tajnym wątku)
Minusy: zdobywanie nowych slotów jest drosze
Na start otrzymują dodatkowo:
- 3 Ropa - służy do ruszenia dreadnoughta o 1 pole (po naprawie) bądź jako zamiennik: 1 ropa na 5 opału.
- Zamiast sektorów, Wydobywczego, Przemysłu lekkiego, ciężkiego oraz żywieniowego, dostajesz 4 Prowizoryczne Instalacje.
- 2x Dywizje Piechoty Ofensywnej II, Brygada Inżynieryjna II
CIĘŻKI START DLA ODWAŻNYCH

D. Naturalne bezpieczeństwo
Opis: Na oślep przez burze udało się dostać do wielkiego kanionu czy innego osłoniętego miejsca, jest tu bezpiecznie ale jednak będzie zimno bez generatora.
Sloty gospodarze: 11/18
Plusy: Masz większe zapasy i więcej miejsca startowego oraz traktujesz temperature jako o stopień cieplejszą
Minusy: Nie masz generatora więc ocieplanie jest droższe.
Na start otrzymują dodatkowo:
- 2x Dywizje Obronne II
- 1x Sektor Mieszkalny LUB 1x Sektor Eksploracyjny
- Zaczynasz z technologią "Sprzęt Alpinistyczny"
Powrót do góry Go down
 
Przed startem - Zimna edycja
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Przed Startem - Edycja Marsjańska
» Technologia - Zimna edycja
»  Militaria - Zimna edycja
» Rekrutacja - Zimna Edycja
» Mechanika - Zimna edycja

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination Zimna Edycja :: Sprawy techniczne :: Mechanika gry-
Skocz do: