Walka o władzę na Coruscant
Imperium Galaktyczne to NPC zajmujące tylko jeden system na mapie; Coruscant. Trwa na nim walka o władzę pomiędzy pięcioma frakcjami, która może pójść przeróżnymi ścieżkami — od otwartej wojny domowej, po ciche przejęcie władzy etc. Do Coruscant imperialni watażkowie mogą słać rzeczy/sprzęt niezależnie od swojej pozycji na mapie, a przemyt rzeczy do stolicy jest widocznie na tyle lukratywny, że tutaj nie obowiązuje Pojemność Handlowa. Za wsparcie i przyjazne akcje dla frakcji naszego wyboru dostajemy PW (punkty wsparcia), które możemy wymienić na nagrody w zamian za nie oraz oczywiście frakcja staje się silniejsza. Lista punktów wsparcia jest jawna, tak samo wysyłanie wsparcia jest jawne, co robimy w tym wątku. Na Coruscant będzie się działo, więc co jakiś czas frakcje mogą mieć określoną potrzebę, które mogą być dodatkowym źródłem tych punktów. W postach piszemy, którą frakcję wspieramy/szkodzimy w akcjach i ilość tego co robimy/wysyłamy. Oczywiście, Imperium Galaktyczne będąc NPCtem na mapie może zostać zaatakowane; jednak musimy pamiętać, że na planecie stacjonuje ogrom wojsk i drugie tyle floty obronnej, a w dodatku wszystkie frakcje jednoczą się przeciw agresorowi podczas ataku, a nawet mogą próbować robić kontrofensywy. Warto jeszcze zaznaczyć, że sąsiedzi Coruscant albo państwa nieprzychylne Imperium Galaktycznemu mogą zacząć walczyć fabularnie z przemytem, nakładać embargo albo wręcz zacieśniać blokadę, co także bedzie miało przełożenie na wydarzenia i wysyłanie wsparcia. Warto też dodać, że frakcjom będzie rosło/spadała siła samoistnie (w dużej mierze zależne od wydarzeń), niezależnie od tego, co zrobią watażkowie w takim wypadku; ale ich wsparcie albo jego brak będzie miało kluczowe znaczenie. Siła frakcji jest wyrażona po prostu w punktach od 1 do 10. Jak jej siła spadnie do 0, to frakcja przestaje istnieć. Obecna najsilniejsza grupa: Frakcja stratokratyczna
Obecna stabilność na Coruscant: klik!
Obecne wydarzenie na Coruscant: Wojna domowa!
Stopień blokady Coruscant: Iluzoryczna Frakcje i ich siła: Frakcja Regenta - 1
Frakcja stratokratyczna - 6,5
Grupa Kinera - 5,5
Reformiści (zwasalizowani stratokratom) - 2
Front Feniksa - 3,5Akcje wsparcia:1. Wysyłka zaopatrzenia: Jedzenie, części zamienne, amunicja-tego tutaj każdy potrzebuje na pęczki. 1 PW za każdą 1j zaopatrzenia.
2. Wsparcie technologiczne: Użyczamy danej frakcji nasze centrum naukowe, aby ci mogli spokojnie coś opracowywać z dala od zgiełku i atmosfery zdrady w Coruscant. Przez turę nie możemy badać niczego w wybranym centrum naukowym i dostajemy 10 PW.
3. Sprzęt wojskowy: Nawet jeżeli przestarzały, to i tak pożyteczny do garnizonów, a ostatecznie lepiej jest mieć coś, niż nic. Wysyłamy danej frakcji sprzęt dla wojsk lądowych, samoloty, albo nawet małe okręty do pomocy. Frakcje wypłacają koszt produkcji + 1 mld kredytów za każdy poziom generacji. To ile PW daje sprzęt ocenia MG.
4. Wysyłka surowców: Jak w nazwie, tyle sektorów wydobywczych ile chcemy. Za każdy zamrożony sektor dostajemy 10 punktów wsparcia.
5. Wysłanie kryształów kyber: 13 PW za jedną jednostkę kryształu.
6. Eksperci wojenni: 2 PW za jeden punkt doświadczenia wojennego.
Akcje negatywne:1. Atak na logistykę: Korzystamy z brygad specjalnych jako band łupieżczych i wysyłamy ich na przemyt danej frakcji. To, co dostaniemy, zależy od ich liczby i szczęścia. Brygady normalnie mogą zostać stracone w wyniku rajdu, a jeżeli ów rajd pójdzie zbyt dobrze, to możliwy jest odwet. Utrata siły frakcji zależy od kości.
2. Wspieranie dysydentów: Każda frakcja ma wielu wrogów na swych terytoriach z jednej, prostej przyczyny; zawsze znajdą się jacyś zwolennicy innej frakcji albo grup ekstremistycznych, którzy będą walczyć zbrojnie. Ci chętnie kupią sprzęt wojskowy do wojsk lądowych. Ci jednak opłacają tylko koszty produkcji. To jak bardzo to osłabia frakcję, ocenia MG.
3. Infiltracja wywiadowcza: Coruscant ze względu na chaos, jaki obecnie tam panuje, nie ma obecnie zbyt dobrej obrony kontrwywiadowczej, a raczej ta jest w całości jak już skupiona na zwalczaniu agentów Nowej Republiki i sił trzecich, a nie innych Imperialnych. Możemy zamrozić do 3 Akademii Wywiadu, jednak to, co możemy dostać, to jest loteria; od rabatu na technologię, po prostu ukradzionych pieniędzy do kulki w łeb dla naszych szpiegów. Uwaga — nie da się wykonać tej akcji na Grupie Kinera!
Nagrody za Punkty Wsparcia:1. Kredyty: Możemy zamienić 1 PW na 0,5 mld. Możemy wydać tylko wydać do 25 PW co turę.
2. Moce produkcyjne świata Jądra: Za 10 PW możemy kupić 1 sprzęt dla wojsk lądowych/lotnictwa, który jest wyższy o generację od naszej obecnej. Za 20 PW możemy dostać okręt lekki o generację wyższy od naszej, albo legion piechoty zmechanizowanej/czołgów. Ze sprzętu wojskowego lądowego można zakupić uzbrojenie do 3 legionów piechoty w jednej turze (w tym specjalistycznej) oraz 3 eskadry lotnictwa (z wyłączeniem bombowców strategicznych). W zakupie uzbrojenia za 20 PW dostajemy tylko jedną sztukę; albo mały okręt, albo legionu zmechanizowanego/czołgów i taki też jest limit turowy.3. Bezrobotni eksperci: Na Coruscant siedzi spora liczba bardzo dobrych, lojalnych imperialnych kadr, które jest ekspertami w wielu dziedzinach gospodarki i nie mają tam co robić. Za 15 PW otrzymujemy rabat -25% na sektor gospodarczy. Można wykonać taką akcję tylko raz na turę.
4. Wiedza archiwalna: Za 32 PW możemy otrzymać rabat -50% na wybraną technologię lub skrócić jej czas badania o turę. Nie dotyczy to technologii z kategorii 2.5 (supebronie) oraz generacji wojsk. Można wykonać takie działanie tylko raz na dwie tury. Nie da użyć tego do zbadania techa natychmiastowo.
5. Wsparcie siłą ludzką: Wszystkie siły produkcyjne skierowane na wojnę domową albo produkcje okrętów, zaczynająca się wojna kontynuacja z Nową Republiką oraz chęć wsparcia watażków na rubieżach sprawiła, że dzięki praktycznie nieistniejącej blokadzie Coruscant dziesiątki tysięcy wyszkolonych bojców jest w stanie wesprzeć swych pobratymców. Możemy "sprowadzić" z Imperialnego Centrum do 5 rezerw co turę (albo 15 rezerw eskadr). Rezerwa sił lądowych kosztuje 2 PW, rezerwa okrętów i (trzech) eskadr po 3 PW. Rezerwy te są natychmiastowe, tzn. że jak już mamy gotowy sprzęt, to mogą na nim normalnie działać w tej samej turze wojennej co zostali sprowadzeni!
Lista Punktów Wsparcia:- Szkarłatne Dowództwo (45 PW)
Lista Wydanych Punktów Wsparcia:- Wielkie Chommell (102 PW)
- Szkarłatne Dowództwo (100 PW)