Domination Zimna Edycja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination Zimna Edycja


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Technologie

Go down 
AutorWiadomość
Komisarz
Admin
Komisarz


Liczba postów : 2846
Join date : 31/01/2020

Technologie Empty
PisanieTemat: Technologie   Technologie Icon_minitimePon Paź 05, 2020 4:32 pm

Centra Naukowe

Centra naukowe pozwalają nam badać technologie. Jedno centrum naukowe pozwala badać jedną technologię lub generacje wojsk. Kilka centr nie może badać tej samej technologii.

Jedno centrum naukowe pozwala także wdrażać posiadane technologię w innym kraju - więcej w dziale "Handel" w temacie "Gospodarka i handel."

Nie można przejmować centr naukowych innych krajów - jeśli jednak je zajmiemy w wyniku militarnego podboju to istnieje możliwość przejęcia losowej technologii posiadanej przez kraj będący właściwym właścicielem centra.

Technologie

Technologie gospodarcze

1. Zaawansowany System Podatkowy
- zwiększa zyski o 2,5 mld
- koszt: 5mld
- czas badania: 1 Kwartał

2. Gospodarcze Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji
- zwiększa zyski o 4 mld
- koszt 15 mld
- czas badania: 1 kwartały

3. Bezglebowa Uprawa Roslin
- zwiększa zyski o 5 mld
- koszt: 20 mld
- czas badania: 2 kwartały

4. Super Beton
- zwiększa zyski o 5 mld
- zyskujemy recepture na bardzo wytrzymały surowiec zdolny oprzeć się konwencjonalnej broni oraz w mniejszym stopniu broni jądrowej
- koszt: 35 mld
- czas badań: 2 kwartały

5. Efektywna Utylizacja Śmieci

- zwiększa zyski o 8 mld i poparcie o 5%
- koszt: 45 mld
- czas badania: 2 kwartały

6. Super Baterie
- zwiększa zyski o 10 mld
- koszt: 50 mld
- czas badań:2 kwartały

7. Farmaceutyka Nowej Generacji
- zwiększa zyski o 5 mld i poparcie o 10%
- koszt: 50 mld
- czas badań:2 kwartały

8. Biotechnologia
- zwiększa zyski o 15 mld
- koszt:60 mld
- czas badań: 3 kwartały

9. Eksperymentalna Cybernetyka Ciała
- zwiększa zyski o 20 mld i poparcie o 5%
- koszt: 100 mld
- czas badań: 3 kwartały

10. Eksperymentalny Rdzeń SI Gospodarczego Planowania
Wymagania: Gospodarcze Wykorzystane Sztucznej Inteligencji
- zwiększa zyski o 60 mld
- koszt: 200 mld
- czas badań: 3 kwartały

11. Zaawansowana logistyka usługowa
- zwiększa zyski z sektora usług o 3 mld i zmniejsza koszt sektora usług o 10% ( cenę zaokrąglamy w górę do pełnych mld )
- koszt: 90 mld
- czas badania: 2 kwartały

12. Żywność modyfikowana genetycznie
- zwiększa zyski z sektora rolnictwa o 1 mld i 1 zaopatrzenia
- koszt: 30 mld
- czas badania: 2 kwartały

13. Nowoczesne nawozy i użyźniacze gleb
- zwiększa zyski z sektora rolnictwa o 2 mld
- koszt: 60 mld
- czas badania: 2 kwartały

14. NSES (Nowoczesne Sposoby Eksploatacji Surowców)
- zwiększa zyski z sektora przemysłu wydobywczego o 1 mld
- koszt: 25 mld
- czas badania: 2 kwartały

15. Automatyzacja kompleksów zbrojeniowych
- zwiększa zyski z sektora przemysłu ciężkiego o 1 mld oraz 1PZ
- koszt : 40 mld
- czas badania: 2 kwartały

16. Innowacyjne sposoby optymalizacji produkcji
- zwiększa zyski z sektora przemysłu lekkiego o 2 mld
- koszt: 75 mld
- czas badania: 2 kwartały

17. Nowoczesne moderatory reakcji rozszczepienia uranu
- zwiększa zyski z elektrowni atomowych o 2 mld, zmniejsza ryzyko awarii
- koszt: 75 mld
- czas badania: 2 kwartały

18. Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zwiększa zyski o 1 mld z lekkiego i 0,5 mld z przemysłu ciężkiego i wydobywczego
- koszt: 40 mld
- czas badania: 2 kwartały

19. Wieże Solarne
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zezwala na budowę wież solarnych
- koszt: 90 mld
- czas badań: 3 kwartały

20. Integracja gospodarcza energii alternatywnych
Wymagania: Zaawansowane systemy fotowoltaiczne
- zwiększa zyski o 8 mld
- zwiększa zyski z wież solarnych o 1 mld
- zwiększa poparcie o 4 %
- koszt: 50 mld
- czas badań: 3 kwartały

Technologie wojskowe
Każda generacja bada się jeden kwartał.

PIECHOTA
I Generacja - DARMOWA
II Generacja - 25 mld
III Generacja - 50 mld
IV Generacja - 100 mld
V Generacja - 125 mld
VI Generacja - 175 mld

MASZYNY
I Generacja - 10 mld
II Generacja - 30 mld
III Generacja - 60 mld
IV Generacja - 150 mld
V Generacja - 200 mld
VI Generacja - 250 mld

SAMOLOTY
I Generacja - 20 mld
II Generacja - 40 mld
III Generacja - 80 mld
IV Generacja - 150 mld
V Generacja - 250 mld
VI Generacja - 300 mld

FLOTA
I Generacja - 20 mld
II Generacja - 40 mld
III Generacja - 75 mld
IV Generacja - 150 mld
V Generacja - 200 mld
VI Generacja - 250 mld

Technologie rakietowe

Podstawowa technologia rakietowa - pozwala na produkcje rakiet taktyczno-strategicznych oraz rakiety antybalistycznych I i budowę instalacji systemu antybalistycznego.
- koszt 30 mld
- czas badania: 1 kwartał

Zaawansowana technologia rakietowa - pozwala na produkcje rakiet strategicznych oraz budowę silosów rakietowych. Pozwala budować rakiety antybalistyczne II.
Wymagania: Podstawowa technologia rakietowa
- koszt 75 mld
- czas badania: 2 kwartały

Nowoczesna technologia rakietowa - pozwala na produkcje rakiet międzykontynentalnych i międzyplanetarnych. Pozwala budować rakiety antybalistyczne III.
Wymagania: Zaawansowana technologia rakietowa
- koszt 75 mld
- czas badania: 2 kwartały

Projekt "Trójząb" - pozwala na produkcje rakiet MIRV, które mogą przenosić kilka głowic.
Wymagania: Nowoczesna technologia rakietowa
- koszt 50 mld
- czas badania: 2 kwartały

Projekt "Duch" - pozwala na produkcje rakiet hipersonicznych, które są niemożliwe do trafienia przez żadne systemy antybalistyczne.
Wymagania: Nowoczesna technologia rakietowa
- koszt 50 mld
- czas badania: 2 kwartały

Technologie jądrowe

Wojna radiologiczna - pozwala budować Placówki radiobadawcze oraz zabezpieczać naszą piechotę i pojazdy przed dostawaniem się do ich wnętrza promieniotwórczych pierwiastków, oraz w mniejszym stopniu przed samym promieniowaniem.
- koszt: 15 mld
- czas badania: 1 kwartał

Rozszczepienie jądra atomowego - pozwala na budowę elektrowni jądrowych oraz prototypowych głowic jądrowych.
Wymagania: 1 Uran
- koszt: 40 mld
- czas badania: 1 kwartał

Mechanizm implozyjny - pozwala na budowę głowic jądrowych.
Wymagania: Rozszczepienie jądra atomowego, Testowa detonacja prototypowej głowicy jądrowej
- koszt: 50 mld
- czas badania: 1 kwartał

Fuzja termojądrowa - pozwala na budowę głowic termojądrowych
Wymagania: Mechanizm implozyjny, Testowa detonacja głowicy jądrowej
- koszt: 75 mld
- czas badania: 1 kwartał

Superbomba - pozwala na budowę supergłowic termojądrowych.
Wymagania: Fuzja termojądrowa, Testowa detonacja głowicy termojądrowej
- koszt: 100 mld
- czas badania: 1 kwartał

Bomba kobaltowa - pozwala na budowę głowic kobaltowych.
Wymagania: Fuzja termojądrowa, Testowa detonacja głowicy termojądrowej
- koszt: 60 mld
- czas badania: 1 kwartał

Bomba neutronowa - pozwala na budowę głowic neutronowych.
Wymagania: Fuzja termojądrowa, Testowa detonacja głowicy termojądrowej
- koszt: 45 mld
- czas badania: 2 kwartał

Technologie kosmiczne

Obserwacje kosmiczne - pierwszy krok w drodze do podboju kosmosu. Pozwala nam na budowę Kosmodromu oraz z powierzchni Ziemi obserwować inne ciała niebieskie.
- koszt: 10 mld
- czas badania: 1 kwartał

Sondy i satelity - pozwala na konstrukcję sond, satelit szpiegowskich, komercyjnych i antybalistycznych.
Wymagania: Obserwacje kosmiczne, Zaawansowana technologia rakietowa
- koszt: 20 mld
- czas badania: 1 kwartał

Człowiek w kosmosie - pozwala na konstrukcje stacji kosmicznych oraz wysyłanie ludzi na księżyc.
Wymagania: Sondy i satelity, Zaawansowana technologia rakietowa
- koszt: 35 mld
- czas badania: 1 kwartał

Struktury stałe w przestrzeni kosmicznej - pozwala na konstrukcje baz na księzycu.
Wymagania: Człowiek w kosmosie, Zaawansowana technologia rakietowa
- koszt: 35 mld
- czas badania: 1 kwartał

Zaawansowane podróże kosmiczne - pozwala na podróż ludzi oraz konstrukcje baz na ciałach niebieskich w obrębie Układu Słonecznego.
Wymagania: Struktury stałe w przestrzeni kosmicznej, Nowoczesna technologia rakietowa
- koszt: 35 mld
- czas badania: 1 kwartał

Operacje górnicze w kosmosie - pozwala na prowadzenie wydobycia surowców na innych ciałach niebieskich.
Wymagania: Struktury stałe w przestrzeni kosmicznej, Nowoczesna technologia rakietowa
- koszt: 40 mld
- czas badania: 1 kwartał

Technologie broni biologicznej i chemicznej:

Podstawy Broni Biologicznej - pozwala na tworzenie patogenów i ich testowanie w bezpiecznym środowisku laboratorium klasy BSL3.
- koszt: 20 mld
- czas badania: 2 kwartały

Podstawy Broni Chemicznej - pozwala na tworzenie bojowych środków trujących i ich testowanie w bezpiecznym środowisku laboratorium klasy BSL3.
- koszt: 20 mld
- czas badania: 2 kwartały

Projekty Broni Biologicznej i osobno Chemicznej - wymagają technologii podstawowej ze swojej dziedziny. Każdy projekt składa się z kilku poziomów. Rozpoczynamy opracowywanie od poziomu I. Każdy następny poziom kosztuje wielokrotność poziomu I tj. Poziom I koszt 15 mld - Poziom II koszt 30 mld - Poziom III koszt 45 mld. Dodatkowo z każdym kolejnym poziomem wzrasta czas potrzebny do opracowania broni. Podstawowo czas badania poziomu I to 1 kwartał, poziomu II 2 kwartały itd.

Projekty Broni Biologicznej - dzielą się na trzy grupy:
1. Patogeny atakujące zwierzęta.
2. Patogeny atakujące rośliny.
3. Patogeny atakujące ludzi.

Projekty Broni Chemicznej - dzielą się na trzy grupy:
1. Środki drażniące, parzące i duszące.
2. Środki ogólnotrujące, psychotoksyczne i paralityczno-drgawkowe.
3. Defolianty.

Odkrycie poziomu I w jednej z grup pozwala jedynie na odblokowanie poziomu II w tej samej grupie, a nie w reszcie grup.

Budowa laboratorium klasy BSL3 to koszt 10 mld.
Ulepszenie do BSL4 kosztuje 30 mld. A ostatnie ulepszenie do BSL5 to koszt  90 mld.
Poziomy 1-2 można opracować w BSL3.
Poziomy 3-4 w BSL4.
Dalsze poziomy w BSL5.


BSL5 służy także do wszystkiego związanego z badaniem kosmosu.
Powrót do góry Go down
https://dominationpbf.forumpolish.com
 
Technologie
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Technologie
» Technologie
» Technologie
» Technologie
» Technologie

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination Zimna Edycja :: Sprawy techniczne :: Mechanika gry :: Archiwalna mechanika-
Skocz do: