Domination Zimna Edycja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination Zimna Edycja


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Informacje i polityka

Go down 
AutorWiadomość
Sadzio
Gracz
Sadzio


Liczba postów : 308
Join date : 01/07/2022

Informacje i polityka Empty
PisanieTemat: Informacje i polityka   Informacje i polityka Icon_minitimeWto Sty 02, 2024 8:23 pm

Informacje i polityka RZMS5Wu

Informacje i polityka państwa

Państwo: Marsjańskie Gromady Rewolucyjne
Stolica: Harmonia
Ustrój: Totalitaryzm
Głowa Państwa: Sheng-Ji Yang (Pierwszy Proletariusz)
Szef Rządu: Sheng-Ji Yang (Przewodniczący Wykonawczego Komitetu Rewolucyjnego)
Partia rządząca: Komunistyczna Partia Marsa
Stabilność: Tajemnica
Stan wojenny: TAK
___

Specjalne budynki i ich efekty:

1. Budynek: Drukarnia Czerwonych Książeczek

Informacje i polityka TdX7lvi

Opis: W istocie ta przemysłowa instalacja jest całą, scentralizowaną siecią drukarni i serwerowni, które zajmuje się reprodukcją i dystrybucją, zarówno papierową (zazwyczaj w czerwonych okładkach) jak i cyfrową, wybitnych dzieł myśli komunistycznej, uznawanych za właściwe przez Partię: a zwłaszcza dzieł towarzyszy Yanga i Mao. Napełnia to ferworem rewolucyjnym nie tylko naszych własnych obywateli, ale przy odpowiedniej propagandzie informacji pozwala na tworzenie kół sympatyków w innych krajach.
Efekt: Dzięki Drukarni nie płacimy kosztów zaopatrzenia prowincji: robotnik hutniczy żyjący w ciemnym tunelu, po przeczytaniu Czerwonej Książęczki, wie, że jego chwilowa niewygoda i głód przyczynią się do alokacji potrzebnych zasobów celem zwycięstwa Rewolucji. Płacimy jednak za utrzymanie elektrowni atomowych, jeśli takie mamy. Oprócz tego, kosztem 5% stabilności, raz na turę możemy w przygranicznej prowincji powołać siatkę komunistyczną. Co ona może? To już wiemy tylko my. Inni gracze mogą rozbijać siatkę komunistyczną po zamrożeniu 1 poziomu agencji kontrwywiadu i dokładnym wskazaniu prowincji, którą podejrzewają. W razie powołania siatki w danej prowincji możliwe są nieprzewidziane efekty fabularne.

2. Budynek: Ludowe Centrum Dystrybucji

Informacje i polityka E15-614

Opis: Wraz z Wielkim Skokiem Naprzód i totalną kolektywizacją rolnictwa, w Marsjańskich Gromadach Rewolucyjnych każdy kilogram zboża jest ważony przez Partię, każdy kilogram ryżu przechodzi przez urzędników Partii, każdy kilogram wołowiny pakowany przez Partię.. Natomiast scentralizowanie tak zwanych usług w Pawilonach Usługowych całkowicie uzależnia drobnych handlowców i rzemieślników od Partii: zatem wszystko jest tak, jak być powinno.
Efekt: Możemy wymieniać zaopatrzenie na pieniądze w stosunku 2:1 (czyli za każde 2 zaopatrzenia: 1 miliard), nie możemy jednak wymienić więcej, niż produkujemy w ciągu roku. Liczy się produkcja z rolnictwa i lekkiego przemysłu. Na początku każdego roku wybieramy, czy każdy nasz sektor usługowy zapewnia nam dodatkowe 2 miliardy czy 2% stabilności.

3. Budynek: Fabryka Potworów

Opis: Tajne...
Efekt: By budynek był sprawny, trzeba przeznaczyć na jego obsługę 1 dowolny slot naukowy co turę. Każde posiadane przez nas centrum naukowe generuje co turę 5 punktów doświadczenia wojennego, jeśli nic nie bada. Jeśli bada jedną technologię (cywilną/militarną), to jedynie 2,5 punktów. Jeśli bada dwie: zero. Możemy zbudować wg. cennika "prototypową" dywizję piechoty, dowolnego rodzaju (w tym kawalerii powietrznej i piechoty zmechanizowanej). Prototypowa dywizja jest wyższa technologicznie o jedną generację, niż posiadamy, a w przypadku dywizji łączonych: wyrównuje się, jeśli nie mamy odpowiedniej technologii. (Np. jeśli mamy piechotę II, a maszyny I, to powstaje zmechII). Utrata prototypowej dywizji wiąże się ze spadkiem stabilności o 10%.

___

Aktualna data: 2143 rok
Powrót do góry Go down
 
Informacje i polityka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination Zimna Edycja :: Archiwum :: Edycja Marsjańska :: Państwa :: Marsjańskie Gromady Rewolucyjne-
Skocz do: