Stolica: Balosar
Ustrój: Demokracja
Głowa Państwa: Kharrus Aak
Szef Rządu: W-ALLE
Partia rządząca: Partia Wolności/Zielony Kosmos
Stabilność: 41%
Stan wojenny: Nie
Specjalne budynki i ich efekty:
Budynek: Rządowa Komisja Kompaktowości
Efekt: Nasze startowe prowincje otrzymują o 1 więcej slotów na sektory gospodarcze. Reszta prowincji naszego państwa może zostać objęta tzw. Strefą Reparacyjnego Zmechowienia. Prowincja taka otrzymuje dodatkowy slot gospodarczy. Koszt włączenia prowincji do Strefy wynosi 2% stabilności. Uwaga! Każde poszerzenie strefy grozi ryzykiem wybuchu zamieszek na linii istoty organiczne-maszyny zamieszkujące daną prowincje. Z każdym poszerzeniem Strefy ryzyko jest coraz większe.
Budynek: Ekobiuro rewitalizacyjne
Efekt: Zapewnia pasywnie +12j zaopatrzenia. Eksperci i zasoby zrewitalizowanego Balosaru mogą posłużyć do rewitalizacji innych planet, zmniejszając maksymalnie dwa razy na turę koszt budowy sektora rolnictwa o połowę, co kosztuje jednak 6j zaopatrzenia na każdy sektor. W wyniku transformacji przemysłu na przyjaźniejszy środowisku każdy sektor dowolnego przemysłu na Balosarze kosztuje nas dodatkowo 2 mld, a pełna transformacja zajmie 5 lat i koszt utrzyma się do roku 15 ABY. Jeśli z Balosaru usuniemy cały przemysł, to zysk z Ekobiura wzrasta z 12j do 16j, a koszt akcji budynku z 6j do 4j. Każdy sektor usług na planecie daje dodatkowy 1 mld, a sektor rolniczy dodatkowe 1j zaopatrzenia.
Aktualna data: 14 ABY