Domination Zimna Edycja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination Zimna Edycja


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Informacje i Polityka

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Wierzymierz
Gracz
Wierzymierz


Liczba postów : 419
Join date : 20/07/2021

Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitimeNie Kwi 09, 2023 10:25 am

Informacje i Polityka XgrJqan
Powrót do góry Go down
Wierzymierz
Gracz
Wierzymierz


Liczba postów : 419
Join date : 20/07/2021

Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Re: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitimeNie Kwi 09, 2023 10:25 am

Stolica: Balosar
Ustrój: Demokracja
Głowa Państwa: C-3PO
Szef Rządu: C-3PO
Partia rządząca: Partia Wolności
Stabilność: 50%
Stan wojenny: Nie

Specjalne budynki i ich efekty:
Budynek: Rządowa Komisja Kompaktowości
Efekt: Nasze startowe prowincje otrzymują o 1 więcej slotów na sektory gospodarcze. Reszta prowincji naszego państwa może zostać objęta tzw. Strefą Reparacyjnego Zmechowienia. Prowincja taka otrzymuje dodatkowy slot gospodarczy. Koszt włączenia prowincji do Strefy wynosi 2% stabilności. Uwaga! Każde poszerzenie strefy grozi ryzykiem wybuchu zamieszek na linii istoty organiczne-maszyny zamieszkujące daną prowincje. Z każdym poszerzeniem Strefy ryzyko jest coraz większe.

Aktualna data: 5 ABY
Powrót do góry Go down
kobango
Gracz



Liczba postów : 354
Join date : 08/05/2023

Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Re: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitimePią Cze 09, 2023 7:34 pm

Stolica: Balosar
Ustrój: Demokracja
Głowa Państwa: R2-D2
Szef Rządu: R2-D2
Partia rządząca: Partia Wolności/Zielony Kosmos
Stabilność: 58%
Stan wojenny: Nie

Specjalne budynki i ich efekty:
Budynek: Rządowa Komisja Kompaktowości
Efekt: Nasze startowe prowincje otrzymują o 1 więcej slotów na sektory gospodarcze. Reszta prowincji naszego państwa może zostać objęta tzw. Strefą Reparacyjnego Zmechowienia. Prowincja taka otrzymuje dodatkowy slot gospodarczy. Koszt włączenia prowincji do Strefy wynosi 2% stabilności. Uwaga! Każde poszerzenie strefy grozi ryzykiem wybuchu zamieszek na linii istoty organiczne-maszyny zamieszkujące daną prowincje. Z każdym poszerzeniem Strefy ryzyko jest coraz większe.

Aktualna data: 8 ABY
Powrót do góry Go down
kobango
Gracz



Liczba postów : 354
Join date : 08/05/2023

Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Re: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitimeWto Cze 20, 2023 11:26 am

Stolica: Balosar
Ustrój: Demokracja
Głowa Państwa: R2-D2
Szef Rządu: R2-D2
Partia rządząca: Partia Wolności/Zielony Kosmos
Stabilność: 53%
Stan wojenny: Nie

Specjalne budynki i ich efekty:
Budynek: Rządowa Komisja Kompaktowości
Efekt: Nasze startowe prowincje otrzymują o 1 więcej slotów na sektory gospodarcze. Reszta prowincji naszego państwa może zostać objęta tzw. Strefą Reparacyjnego Zmechowienia. Prowincja taka otrzymuje dodatkowy slot gospodarczy. Koszt włączenia prowincji do Strefy wynosi 2% stabilności. Uwaga! Każde poszerzenie strefy grozi ryzykiem wybuchu zamieszek na linii istoty organiczne-maszyny zamieszkujące daną prowincje. Z każdym poszerzeniem Strefy ryzyko jest coraz większe.

Aktualna data: 9 ABY
Powrót do góry Go down
kobango
Gracz



Liczba postów : 354
Join date : 08/05/2023

Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Re: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitimeSro Paź 11, 2023 8:46 pm

Stolica: Balosar
Ustrój: Demokracja
Głowa Państwa: Kharrus Aak
Szef Rządu: W-ALLE
Partia rządząca: Partia Wolności/Zielony Kosmos
Stabilność: 41%
Stan wojenny: Nie

Specjalne budynki i ich efekty:
Budynek: Rządowa Komisja Kompaktowości
Efekt: Nasze startowe prowincje otrzymują o 1 więcej slotów na sektory gospodarcze. Reszta prowincji naszego państwa może zostać objęta tzw. Strefą Reparacyjnego Zmechowienia. Prowincja taka otrzymuje dodatkowy slot gospodarczy. Koszt włączenia prowincji do Strefy wynosi 2% stabilności. Uwaga! Każde poszerzenie strefy grozi ryzykiem wybuchu zamieszek na linii istoty organiczne-maszyny zamieszkujące daną prowincje. Z każdym poszerzeniem Strefy ryzyko jest coraz większe.

Budynek: Ekobiuro rewitalizacyjne

Efekt: Zapewnia pasywnie +12j zaopatrzenia. Eksperci i zasoby zrewitalizowanego Balosaru mogą posłużyć do rewitalizacji innych planet, zmniejszając maksymalnie dwa razy na turę koszt budowy sektora rolnictwa o połowę, co kosztuje jednak 6j zaopatrzenia na każdy sektor. W wyniku transformacji przemysłu na przyjaźniejszy środowisku każdy sektor dowolnego przemysłu na Balosarze kosztuje nas dodatkowo 2 mld, a pełna transformacja zajmie 5 lat i koszt utrzyma się do roku 15 ABY. Jeśli z Balosaru usuniemy cały przemysł, to zysk z Ekobiura wzrasta z 12j do 16j, a koszt akcji budynku z 6j do 4j. Każdy sektor usług na planecie daje dodatkowy 1 mld, a sektor rolniczy dodatkowe 1j zaopatrzenia.

Aktualna data: 14 ABY
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Informacje i Polityka Empty
PisanieTemat: Re: Informacje i Polityka   Informacje i Polityka Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Informacje i Polityka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i polityka
» Informacje i Polityka

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination Zimna Edycja :: Archiwum :: Edycja Star Wars :: Państwa :: Sojusz Wolnych Systemów Droidzkich-
Skocz do: