Domination Zimna Edycja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Domination Zimna Edycja


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Na start - edycja gwiezdnowojenna

Go down 
AutorWiadomość
Komisarz
Admin
Komisarz


Liczba postów : 2846
Join date : 31/01/2020

Na start - edycja gwiezdnowojenna Empty
PisanieTemat: Na start - edycja gwiezdnowojenna   Na start - edycja gwiezdnowojenna Icon_minitimeNie Mar 19, 2023 7:12 pm

Gra toczy się w formule równego startu.

1. Każdy ma na start I generacje lądową oraz floty.
2. Każdy ma na start 4 Legiony piechoty, 1 Korwetę i 1 Fregatę.
3. Każdy ma na start w budżecie 65 mld oraz 20 zaopatrzenia. Początkowy budżet nie obejmuje żadnych wpływów z gospodarki itp. Jest on sztywno ustalony na 65 mld i 20 zaopatrzenia ( wyjątkiem jest start jako państwo z niezależnym tłem fabularnym ).
4. Każdy ma na start po 1 poziomie: rolnictwa, przem. wydobywczego, lekkiego, ciężkiego, usług, bazy orbitalnej, akademii wywiadowczej i kontrwywiadowczej, Centrum Naukowego i Centrum Kolonizacyjnego. Oprócz tego gracz posiada 2 stocznie I poziomu. Sektory te rozmieszczamy dowolnie w naszym prowincjach, pamiętając o ich ograniczeniach (np. przemysł ciężki i lekki mogą być tylko w prowincji z przemysłem wydobywczym) i o tym, że nasza prowincja stołeczna ma 5 slotów na sektory zamiast standardowych 3.
4.1. Proponowane ustawienie startowe dla graczy to: Cały przemysł, usługi oraz centrum naukowe znajdują się w stolicy ( przypominamy, że stolica ma wyjątkowo 5 slotów gospodarczych ). Sektor rolnictwa, centrum kolonizacyjne, stocznie i wszelkie sektory wynikające z naszego tła fabularnego rozmieszczamy dowolnie, byle tylko mechanicznie mogły w wybranych prowincjach istnieć.
5. Jeśli gracz chce grać bez pisania wstępu i otrzymania unikatowego budynku w stolicy, to nie otrzymuje nic w zamian.
_________

7. Każdy gracz podczas rekrutacji musi wybrać 1 z 4 dostępnych teł fabularnych dla swojego państwa. Tło jest wyznacznikiem przeszłości naszego państwa. Każde tło zapewnia także określone benefity na start gry. Wybór nie jest tylko mechaniczny, ale będzie miał także wpływ na sprawy przede wszystkim fabularne! Dostępne tła i ich benefity są następujące:

A. Imperialni
Opis: Wszelkiej maści członkowie aparatu władzy Imperium Galaktycznego, którzy po Bitwie o Endor postanowili wykorzystać dostępne im w spadku środki do wzięcia spraw we własne ręce.
Wymagania: Ustrój totalitarny lub autorytarny.
Na start otrzymują dodatkowo:
- Lekki krążownik II generacji,
- Sektor przemysłu wydobywczego,
- Sektor przemysłu ciężkiego.

B. Republikanie
Opis: Twory państwowe, które zerwały z Imperium i walczyły wspólnie z Sojuszem na rzecz odnowy Republiki w trakcie wojny domowej, czy też dopiero po jej zakończeniu weszły w skład struktur Nowej Republiki.
Wymagania: Ustrój autorytarny lub demokratyczny.
Na start otrzymują dodatkowo:
- Sektor przemysłu wydobywczego,
- Sektor przemysłu lekkiego,
- Zaawansowany system podatkowy (technologia).

C. Gangsterzy
Opis: Wszelkiej maści organizacje kontrolowane przez gangi i kartele, które popychane ambicjami urosły do rozmiarów rzeczywistych państw, bądź sprytnymi metodami w takowych państwach władzę przejęły.
Wymagania: Państwo rządzone przez dowolnego rodzaju ugrupowanie przestępcze.
Na start otrzymują dodatkowo:
- Sektor wywiadu,
- Sektor kontrwywiadu,
- 1 oddział specjalny,
- 2 sektory rolnictwa (mniej lub bardziej przymusowa siła robocza na plantacjach),
- Pierwszeństwo w zakupie sprzętu z Czarnego Rynku przez całą edycję.

D. Niepowiązani
Opis: Zróżnicowana mozaika państw, które nie są związane ani z resztkami Imperium czy Nowej Republiki, a które własnymi siłami starają się zabezpieczyć swoje miejsce pod Jądrem Galaktyki.
Wymagania: Brak.
Na start otrzymują dodatkowo:
- 35 mld do budżetu.

_________

Każdy budynek w grze musi zostać umieszczony na mapie. Oznaczanie jest dowolne, byle wszystko było czytelne dla Mistrza Gry. Może być w formie tekstowej jak i graficznej (na mapie). Poniżej zamieszczona zostaje gotowa legenda do wykorzystania przy opracowywaniu mapy swojego państwa na Tajne Forum.

Przypominam o konieczności nazwania każdej prowincji którą posiadamy! Możemy posługiwać się gotowymi nazwami prowincji z działu z mapą.
Infrastruktura jako jedyna "struktura" jest umieszczana na dwóch prowincjach, gdyż je łączy. Na mapie może to wyglądać tak: link


Na start - edycja gwiezdnowojenna Image
Bezpośredni link.
Powrót do góry Go down
https://dominationpbf.forumpolish.com
 
Na start - edycja gwiezdnowojenna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Domination Zimna Edycja :: Sprawy techniczne :: Mechanika gry :: Archiwalna mechanika-
Skocz do: